Floris Hurts

separator-4

Marketingstrateeg en schrijver van ‘De Onmisbaarheidsfactor’

“Een goede dienstverlening raakt mensen en zorgt voor blije klanten”

Floris Hurts is van huis uit marketingstrateeg met een fascinatie voor alles wat (goede) dienstverlening is. Als ‘service composer’ stelt Floris serviceconcepten samen die klanten raken. Met een door hem ontwikkelde methode leert hij organisaties en ondernemers door de ogen van hun klanten te kijken en vanuit dat perspectief hun dienstverlening opzetten.

Klantperspectief voor een betere dienstverlening

Een goede dienstverlening van bedrijven kan mensen blij maken en raken. Als je dat als klant meemaakt, blijft je dat bij. Floris coacht organisaties die dat bij hun klanten willen bereiken. Zo was hij projectcoach voor een team van professionals bij een maatschappelijke dienstverlener om daar de hulpverlening aan kwetsbare burgers opnieuw door te denken en effectiever te organiseren.

Dankzij de aanpak van Floris waarbij ze de dienstverlening benaderden vanuit het perspectief van een voorbeeldklant werden heel veel knelpunten in de hulpverlening zichtbaar die tot dat moment ‘gewoon’ waren maar voor cliënten drempels vormden. De aanpak is stap-voor-stap anders opgezet waarbij de hulpverleners een actieve rol hadden. Zo had het in de praktijk ook echt effect.

Meer resultaat met tevreden klanten

Floris heeft meer dan 30 jaar ervaring als marketing communicatiemanager, service innovator, managementadviseur, projectcoach, docent en auteur. Altijd kijkt Floris naar hoe de organisatie een betere dienstverlening kan bieden zodat niet alleen de klanten een betere ervaring opdoen maar ook de organisatie of het bedrijf meer resultaat bereiken met tevreden klanten.

ImProvic: adviesvormen voor de toekomst

Als expert en lid van het kernteam is Floris aangesloten bij imProvic omdat het een enthousiaste groep is van gedreven en professionele bedrijfsadviseurs die het klappen van de zweep bij ondernemers kennen en begrijpen. Het is bovendien een innovatieve groep die werkt aan adviesvormen van de toekomst: met een andere mix van zelf doen en adviseren, online tools en persoonlijk contact, waardecreatie en resultaat voor de klant.

De onderlinge ‘challenge’ om grenzen te verleggen zorgt ervoor dat de klanten van imProvic een steeds betere service ervaren, iets wat Floris bijzonder aanspreekt.

Maak kennis met Floris Hurts, marketingstrateeg

Wilt u kennismaken met Floris Hurts of meer weten over marketingstrategie gericht op uw dienstverlening? Neem dan nu contact met hem op.

Floris Hurts, expert bij imProvic

Floris Hurts

Marketingstrateeg en schrijver

Met zijn unieke methode leert Floris organisaties en ondernemers denken en kijken vanuit het klantperspectief zodat de dienstverlening verbetert.

Telnr: 06-2013 5727
E-mail: f.hurts@improvic.eu

separator-2