Een fan is een enthousiast bewonderaar en steekt doorgaans veel tijd en energie in z’n idool, aldus Wikipedia. Wanneer klanten fan zijn van je organisatie levert dat niet alleen goede aanbevelingen op, de fan komt graag terug om diensten of producten af te nemen.

Vijf sterren

Klanten geven niet zo maar 5 sterren. Organisaties waar hun klanten hoge waarderingen aan geven, steken er bijzonder veel tijd en energie in om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Dat begint bij een glimlach, maar is uiteraard niet voldoende.

Investeer in je medewerkers

Alle medewerkers in je organisatie zijn verantwoordelijk voor het overtreffen van die klant verwachtingen. Of het nu gaat om het succesvol uitvoeren van projecten of de reguliere werkzaamheden, alles moet in teken staan om de klant fan te maken van je organisatie.

In dit bericht wordt in een korte film van 1,27 minuten een doorkijk gegeven hoe je klanten fan kan maken van jouw organisatie.

Wil je meer weten over het succesvol begeleiden van multidisciplinaire projecten en complexe verander vraagstukken? Neem gerust contact op, ik help je graag.

Erik Overdick 

06-26082042

erik@overdick.nl